Skip to main content Skip to search

Particulieren administratie

Het aangeven van de belasting is voor veel mensen een vervelende taak. Wat kunt u precies terug vragen aan de belasting en waar moet u op letten bij het aangeven van de belasting? Daarnaast moet de aangifte digitaal worden doorgevoerd. Van Rooij administratie helpt u bij het doorgeven van uw aangifte inkomstenbelasting en bij de aanvraag van verschillende toeslagen. Wij begrijpen dat u af en toe geen idee heeft waar u moet beginnen met het uitzoeken van al die papieren en dat u er tegenop ziet om te bellen met diverse instanties. Dat regelen wij voor u. U overhandigt ons uw papieren en wij zorgen dat uw administratie en aangifte in orde komt.

Voordelen voor u

Bij Van Rooij administratie bent u verzekerd van een geordende administratie en een zo optimaal mogelijke belasting aangifte. Vooral ouderen vinden het lastig om de aangifte digitaal te doen. Wij nemen deze administratieve rompslomp tegen een laag tarief uit handen. Bij Van Rooij administratie:

  • heeft u altijd contact met dezelfde persoon;
  • heeft u uw administratie op orde;
  • bent u verzekerd van een eerlijke en transparante aanpak;
  • bespaart u tot wel 30% t.o.v. een accountantkantoor.

Wij komen bij u thuis langs en vullen de aangifte in. U bent er tijdens het gehele traject bij en ziet precies wat wij doen. U hoeft enkel de jaaropgaves klaar te leggen en uw DigiD gegevens bij de hand te hebben. De rest doen wij.

Bereik je volle potentie sneller en gemakkelijker 

Wij zorgen voor al uw administratieve en financiële diensten